Boka övernattningslägenhet

Bokningsregler:

Lägenheten får endast bokas av medlemmar i Brf Amorina 3, max 4 nätter i följd.


Kostnaden är 500:-/natt som debiteras på medlemmens avi för hyresavgiften.


Varje medlem/lägenhet får ha max två bokningar i systemet åt gången och förbokning av lägenheten kan ske tidigast 4 månader innan uthyrning.

Så här gör du:

  • Se tillgängligheten i bokningskalendern nedan.
  • Skicka en förfrågan till styrelsen/bokningsansvarig via formuläret nedan.
  • Bokningsansvarige återkommer med svar inom 3 arbetsdagar.
  • Läs igenom regler för övernattningslägenhet (längre ner på sidan)
  • Behöver du ändra eller avboka, görs även det i formuläret nedan.


SE TILLGÄNGLIGHET I KALENDERN NEDAN!


Tänk på:
Att lämna lägenheten i städat och väl rengjort skick.

Vid avbokning senare än 7 dagar före bokat datum debiteras hela hyresbeloppet.

Och var gärna ute i så god tid som möjligt vid bokning.


OBS! Den bokande medlemmen är alltid ytterst ansvarig för övernattningslägenheten!


IMG-20220828-WA0001
IMG-20220828-WA0002
IMG-20220828-WA0003
IMG-20220828-WA0004
IMG-20220828-WA0000

Bokningsförfrågan övernattningslägenhet:

 
 
 
 
 
 
 

Ordningsregler övernattningslägenhet Amorina 3


För att nyttjandet av övernattningslägenheten ska fungera så bra som möjligt är det viktigt att samtliga gäster följer nedanstående ordningsregler:
1.Husdjur och rökning är ej tillåtet i lägenheten.
2.Lokalen är endast avsedd för övernattning och fester etc. är inte tillåtet.
3.Max antal övernattande är 4 personer.
4.Tänk på grannarna, inga störande ljud efter 22:00. Lokalen är dåligt ljudisolerad.
5.Sängkläder, handdukar, toalettpapper mm står medlemmen/gästen själv för.
6.Tidigaste ”incheckning” är 14:00.
7.Kontrollera direkt vid ”incheckning” att föregående gäst har lämnat övernattningslägenheten i städatskick enligt städanvisningarna nedan.
8.Senaste ”utcheckning” är 12:00, nycklarna lämnas enligt anvisning.
9.Lämna lägenheten snygg och ren genom att:
-Dammsuga och moppa golven.
-Diska, torka och ställa in använt husgeråd på avsedd plats.
-Torka av bord och övriga ytor.
-Skura handfat, toalett, dusch mm.
10.Kontakta styrelsen snarast om:
-Något gått sönder.
-Städningen av föregående gäst är otillräcklig.
-Ni har övriga frågor gällande övernattningslägenheten.


Om någon av ovanstående punkter missbrukas alternativt att styrelsen får in klagomål från grannar, kommer möjligheten att nyttja lokalen för övernattning tas bort.


Bokningsregler övernattningslägenhet Amorina 3:
1.Övernattningslägenheten bokas genom att medlemmen skickar en förfrågan till styrelsen via formulär på hemsidan. Därefter mejlas bekräftelse från den bokningsansvarige om lägenheten är ledig eller ej. Var gärna ute i så god tid som möjligt vid bokning.2.Lägenheten får bokas max 4 nätter i följd.3.Kostnad per natt är 500 kronor som debiteras på medlemmens avi för avgiften.4.Varje medlem/lägenhet får ha max två bokningar i systemet åt gången.5.Övernattningslägenheten får endast hyras av medlemmar i Brf Amorina 3.6.Förbokning av lägenhet kan ske tidigast 4 månader innan uthyrning.7.Vid avbokning senare än 7 dagar före bokat datum debiteras hela hyresbeloppet.Upphämtning och tillbakalämning av nyckel:
1.Nyckeln hämtas i ett nyckelskåp som sitter placerat till vänster om dörren till gästlägenheten. För att låsa upp nyckelskåpet används en 4-siffrig kod som du får när bokningen är godkänd.

2.I samband med utcheckning av lägenheten ska nyckeln lämnas åter i nyckelskåpet.

3.Obs! Du som bokat lägenheten är ansvarig för att dina gäster får tillgång till nyckeln. För att komma upp till gästlägenheten där nyckelskåpet är placerat utanför behöver du därmed ha med dig din vindsnyckel.
4.Vid förlorad nyckel debiteras ny låskolv plus 5 extranycklar. Nyckeln anses förlorad om den inte återlämnats inom 24 timmar efter hyrtidens slut.

5.Övernattningslägenheten ska vara städad vid utflyttning, ostädad lägenhet debiteras medlemmen med 500:- på hyresavin.

6.Övrig information:

-I lägenheten finns 4 sängar med tillhörande täcken och kuddar.

-Pentryt är utrustat med bestick, porslin och vattenkokare.

-Förbrukningsvaror såsom toalettpapper och diskmedel fylls på vid behov av den som hyr övernattningslägenheten.

7.Nyttja gärna bastun men var noga med att stänga av den och göra rent efter er.


Den bokande medlemmen är alltid ytterst ansvarig för övernattningslägenheten!